PRO.VITE Tourist promotion of the reclamation and rural building routes in the cross border are

PRO.VITE Tourist promotion of the reclamation and rural building routes in the cross border are

Timelines: Turizem, Zaključeni PRO.VITE Tourist promotion of the reclamation and rural building routes in the cross border are

Namen projekta je bil izboljšati širšo prepoznavnost vinorodnih območij in vrhunskih vin vzhodne Benečije v Italiji in Vipavske doline. Promocija se je izvajala v beneških restavracijahRazvojna agencija ROD Ajdovščina pa je skupaj s sodelavkami ajdovskega in vipavskega TICa ter vipavskimi vinarji izvedla dvodnevno promocijo Vipavske doline skupaj s pokušnjami vipavskih vin na vzpostavljeni info točki na mednarodnem letališču Marco Polo v Benetkah.  

 

VREDNOST CELOTNEGA PROJEKTA  in VIŠINA NAŠEGA PRORAČUNA:

241.000,00 EUR, Razvojna agencija ROD ni imela lastnega proračuna v projektu 

 

TRAJANJE PROJEKTA:  1. 11. 2006–31. 3. 2008 
NAZIV VODILNEGA PARTNERJA TER ŠTEVILO VSEH PARTNERJEV (in seznam partnerjev): Consortium “Venezia Wine Forum” (Pramaggiore), vseh partnerjev: 3 
NAZIV PROGRAMA: Program pobude skupnosti Interreg III A, Slovenija-Italija 2000–2006 

 

Želiš prejemati novice o aktualnih dogodkih in razpisih?

PRIJAVA NA E-NOVICE