Zgornja Vipavska dolina – turistično prepoznavna destinacija

Zgornja Vipavska dolina – turistično prepoznavna destinacija

Timelines: Turizem, Zaključeni

Osnovni namen projekta je bil dvigniti stopnjo prepoznavnosti območja Zgornje Vipavske doline kot turistične destinacije. V sklopu projekta je nastala celostna grafična podoba Vipavske doline za lažje pozicioniranje razvijajoče destinacije na trgu turističnih destinacij. Vzpostavljen je bil tudi spletni večjezični informacijski portal destinacije, ki je bil prenešen  v upravljanje TICu Ajdovščina in TICu Vipava ter tiskana promocijska brošura območja, t. i. imidž, v treh jezikovnih različicah. Preko izdelane analize območja je bil pripravljen tudi predlog možnega modela organiziranosti menedžmenta turistične destinacije v nastajanju. 

 

FINANČNA VREDNOST:

49.863 EUR (Višina donacije PHARE) 

 

TRAJANJE PROJEKTA:  oktober 2004–september 2005  
NAZIV VODILNEGA PARTNERJA TER ŠTEVILO VSEH PARTNERJEV (in seznam partnerjev): Vodilni partner: Razvojna agencija ROD, Italijanski partner: S.K.P. društvo »Frančišek B. Sedej«, Števerjan 
NAZIV PROGRAMA: Program PHARE CBC – SKLAD ZA MALE PROJEKTE SLOVENIJA-ITALIJA 2002200

Toliko vsega.pdf

Želiš prejemati novice o aktualnih dogodkih in razpisih?

PRIJAVA NA E-NOVICE